Nu är nästan allt klart

Har biljetten bokat, har visum, jag har allt jag behöver förutom min andra hepatit spruta som jag tar i veckan nu.
För övrigt var jag as orolig att jag inte skulle få visum pga att jag råka svara fel på någon fråga, men nu har jag fått det så nu kan inget gå fel.

asd

Ska ta och betala biljetten imorgon och verkar som jag åker 10 sep. Jag kommer åka till brisbane och sen ta mig ganska snabbt till byron bay som ligger en bit söder om brisbane. Ja sen vet jag inte så mycket gör det som jag känner för. Har bokat hembiljett i juni men om pengarna är slut kan ja boka om dom för 1300 kr. Börjar längta väldigt mycket nu. En sak till vi måste styra avskedsfest.

Biljetten bokad

Har preliminär bokat 11 september till brisbane nu. Resebolaget fixar visum också så nu är det bara att ta min andra twinrixspruta kvar att göra innan jag drar. Ska nog köpa sköna skor att gå i innan jag drar. Men frågan nu är bara vad man ska gör i en månad innan jag drar. Såg nu att det är 9/11 :D

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0