wifebeater tan

So javla dumt. Om har en solbranna fran att man har linne po sig, so kallas det wifebeater tan. Grymt. Har jobbat varje dag senaste dagarna och jag gar upp 5 po morgonen, och min vanner sitter alltid upp och dricker ol fortfarande do. Traffa en tjej som jag hangde med uppe brisbane, sjukt kul. Och ska go och spanna i affarerna lite nu, for 26 dec ar det feting rea. Bara en dag har. Alla kommer vara galna, so om man vet va vill ha so slipper man leta bland massa folk. Och det ar non javel som snor mitt brod i koket. Blir so javla lack. puss hej

Kommentarer
Postat av: Eva Johnson

Här är det rea mest hela tiden.

Vad jobbar du med nu?

Här skottar vi snö mest hela dagarna, det snöar fortfarande.



Kram från Ma o Jo

2009-12-20 @ 18:14:03
Postat av: sophie

passa pa att kopa en massa klappar till mig pa rean :) fantastiskt bra. att du inte sagt ngt tidigare. Och du ar ju dessutom den av oss som har jobb sa du kan ju verkligen go all in.



HARLIGT PO

2009-12-21 @ 16:41:05
URL: http://fiegoesdownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0