Melbourne

Landade halv ett igar natt. Hade ganska mycket flyt med allting ocksa. Jag hade ingen anning om vart jag skulle ga, men jag sag att det gick bussar in till stan, och jag missade precis en med 5 min, so jag var tvungen att vanta 55min. Inte sa taggad att sta dar i nastan en timme, so jag gick mot taxibilarna. Och stoppade en kille jag satt brevid po planet ut huvudet genom runtan po taxibilen langst fram, jag sparade 40 dollar po att dela taxi med han och hans flickvann. Och dom skulle till ett hostel so jag hangde po dit. Och han jobbar som flyttkar, och dom behovde en extra kille just nu. Jag fick hans flickvanns nummer, och ska ringa imorgon. Helt perfekt. Och melbourne aer en riktigt nice stad. Hostelet jag bor po nu aer ganska dyrt, har kollat upp ett annat som aer bra mycket billigare. Har doligt med tid po datorn, so skriver mer sen, tjiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Eva Johnson

Bra flyt!

2009-11-11 @ 17:05:25
Postat av: Anonym

fan va skönt och vilket flyt! nu bgörjar man bli taggad, tar flyget imorrn vetty :) fast framme är vi först på lördag så de blir lite pina först muehhe.. kom ner till NZ när du har tid ffs! tjoo bree vi ses o hörs!

2009-11-11 @ 23:10:41
Postat av: Anonym

hälsningar anton och katja

2009-11-11 @ 23:11:53
Postat av: OSKEEER

Du verkar fortfarande ha det schyst in the land down under. Är lite avundsjuk, för jävla kallt här i sverige. Fick svar från plugget förra fredagen, det blev inget. Jobbar heltid nu också, willyskarriären azzzzzzå! Ha det! OSKEEEEEEEEEEEEEER

2009-11-13 @ 23:19:52
Postat av: Eva Johnson

Vad händer? Vad gör du nu?

2009-11-20 @ 08:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0