traktor

Korde traktor igar. Det var as kul, i 10 min. Sen blev det lite halvt longtrakigt. jag korde omkring po ett falt och klippte tistlar. Idag ska jag sprida ut vaxtnaring eftersom de forvantas regna har imorgon. Det aer valdigt konstigt det dar, haer aer det 38 grader och schteckande sol, och alla vill att det ska regna. I svergie aer det pisskallt och regnar varje dag, och hur troetta aer ni po vadret? Samma sak med solbranna, koreaners vaersta mardrom aer att bli brun, de gar man longarmade trojor och hatt hela tiden. For desto vitare de aer desto finare aer man, aer man brun aer man fattig. I svergie kampar man for att bli brun. Imorgon drar jag till brisbane och jag ska forsoka boka en biljett till melbourne, det aer for javla varmt haer nu.

Kommentarer
Postat av: monika

Hej Bosse, kul att du träffar på livets stora frågor, jag vill ha fler av dom. Ha det bra i värmen. Badtunna är inte så dumt det heller.

Monika

2009-11-05 @ 07:24:58
Postat av: Eva Johnson

Ska du tillbaka till farmen eller blir det något annat ett tag?

Apropå väde, idag har vi snöblandat regn här? Burr!

Läser du mail?

Kram Ma

2009-11-05 @ 09:39:51
Postat av: anton

pfft haha, dom vill bara bli vita för att synas bättre på natten - vägarna är dåligt upplysta i dom länderna. Vi vill bara bli bruna för att chansen är större att man får hudcancer då .. ofta du inte sett det sambandet än!? de har inte alls något med vädret och solen att göra.

2009-11-06 @ 08:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0