Chinatown

Idag var skulle jag leta efter nat stalle dar jag kunde kolla busspriser, da tankte jag att jag po en gang ga bort och kolla hur chinatown ser ut. Jag i 1h for att se att "chinatown" aer 3 affarer, blev lite smatt bevsiken sa jag gick hem och glomde helt bort bussarna. Jag kopte kaffe so jag fick nonting vettigt gjort. Men jag borjar bli lite trott po brisbane nu, det var dumt att vi betala for 2 veckor har(vi fick ett mycket bra pris for 2veckor), men jag ska se hur bussarna gar, sa kanske jag drar tidigare. Jag tror jag ska till Gatton, det aer 1h vasterut. Jag prata med en aussie och han sa att det aer en av det basta odlingsplatserna i australien. Eftersom det bara aer en timme kan jag ju kolla in det. Jag provade igar att ringa olika farmer dar men ingen svarade.

Kommentarer
Postat av: Monika och Kalle

Halla dar Bosse, vi narmar oss dig. Nu ar vi i Sydney. Var vid Bonbai Beach idag och det sager jag att det var inga surfare som var dumma nog att ge sig ut i dom vagorna.



Ha det bra/Monika, Kalle

2009-10-08 @ 07:07:43
Postat av: Bosse

Om du letar lite sa lovar jag dig det kommer vara 200 st inom 10 kadratmeter, alla vill vara exkat pa det stallet som det aer storst vagor och dom som inte vet vart det aer foljer efter alla andra.

2009-10-08 @ 08:21:27
Postat av: Eva Johnson

Nu sitter vi och dricker kaffe på maten. Mormor hoppas du har det riktigt bra och trivs.

Kram fr Ma Mo o Jo

2009-10-08 @ 18:25:19
Postat av: Monika

Jag lovar Bosse inte en enda var tillracklig dum for att ga ut i dom vagorna det var sa man blaste omkull nar vi stod pa stranden. Skulle nog ta pa krafterna att simma ut.

Idag ar Kalle och springer och jag shoppar.....Vi har glott pa operahuset idag det maste man tydligen.

Ha det.

2009-10-09 @ 06:12:14
Postat av: Bosse

Det var massa som surfade nar det var sandstorm och cyklonvarning

2009-10-09 @ 11:38:20
Postat av: OSKEEER

Hoppas du var en av dom Bosse, train hard, go pro!

2009-10-10 @ 00:09:05
Postat av: Eva Johnson

Hur går det med jobb, hittar du något? Är det fortfarande varmt?

Här hade vi 6 minusgrader i morse.

2009-10-10 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0