Fortfarande i brisbane

Har antligen skaffat en telefon. Imorgon drar min tyska vanner vidare norrut, dom ska lifta med 2 andra tyskar. Jag ska ta och ringa runt till lite gardar runt melbourne, om jag inte hittar nat sa for jag leta runt cairns. Moste beratta vad som hande igor, vi var po en nattklubb med tyskarna, och en koreansk tjej skulle imponera po mig med sin tyska, men jag kan bara saga sieg heil po tyska so jag stod dar som ett frogetecken och sa kunisiwha. Hon borja skratta och sen sa hon nat po tyska igen och ja sa kuniswa och hon skratta anu mer, da skratta jag med och hon blev as sur och gav mig en orfil och gick. Jag forstor mig inte po asiater. Daremot aer engelsman riktigt coola. Bor ganska manga har po hostelet, igar vann jag 5 dollar po schack mot en.


Kommentarer
Postat av: Eva Johnson

Bra att du har telefon som fungerar nu. Men du, vad betyder kunisiwha eftersom det blev sån reaktion? Här är allt bra, Emmy växer så det knakar.

Fotbollsrapport Hammarby ligger nu näst sist.

Varit på torpet i helgen och plockat lingon och trattkantareller i kohagen.

Ha det gott/kram fr Ma

2009-10-04 @ 20:51:03
Postat av: Bosse

kunisiwhga betyder hej po japanska. och hammarby ligger inte nast sist

2009-10-05 @ 14:48:00
Postat av: Anna

Oj då undrar var AIK ligger månetro?

Hoppas du mår bra och har kul!

Och varmt! här är det 6 minus BRRR

2009-10-06 @ 08:22:42
Postat av: Lisa

minus 6, vart bor du egentligen Anna? Bor inte vi på samma bredgrad. Vi har plus 8..

2009-10-06 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0