Ovanlig dag

Igar efter jag laddat upp foton, gjorde jag massa konstiga saker. Red en haest for forsta gangen(bildbevis finns po facebook,) jag korde ett skada lamm i skottkarra, jag drev (?) kossor, alltso jag gick bakom dom och tvingade dom att ga fran hage till hage och sen satt jag bak po lastbilsflacket medans vi korde omkring och letade efter kangrus, tyvarr hitta vi inga. Men anda ratt speciell dag, nagon som kan toppa det? Btw anton och katja, har ni kommit ivag till nz? Oskar har du fatt svar om du kommer plugga i host eller om du kommer och halsar po mig. Och det aer fredag idag, jag har typ 1 mil till nasta hus, och 3 mil in till staden, so det blir nog inge party for mig, lova att drick lite for mig.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Kul att höra att du har att göra, men det låter inte så jobbigt. Vi har kommit hem efter många timmar på flygplan. Här är allt som vanlig, gula löv och inte så många grader.



Vi hörs

Pappa + Monika

2009-10-23 @ 15:11:52
Postat av: OSKEEER

Inte fått svar från skolan ännu! Får se om jag kommer ner, jätteosäkert atm! Hoppas du har det jävligt bra där nere. Förresten, fyfan, man såg att du var livrädd för hästen! hahahah!

2009-10-23 @ 18:54:44
Postat av: anton

haha du verkar ha det sweet du! :D vi kanske åker till australien efter nz. annars får du komma hit, lär inte vara så dyrt. well vi åker nästa torsdag så de är inte långt kvar.. man har verkligen inte insett det ens, känns som att allt ska fortsätta som vanligt känner mig inte ett dugg beredd på att sticka iväg. :P men sånt löser sig där nere.

2009-11-02 @ 12:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0