Vad jag gor po dagarna

Det jag gor om dagarna aer jag gar upp 7.30, matar djuren och sen ater frukost. Sen chillar lite tills kl 10, do gor jag lite olika saker, vad som behovs goras t ex hugga ved, klattra i palmer och hugga ner doda grenar. Sen lunch. Oftas aer det for varmt for att gora nat efter lunch so du brukar vi ligga i poolen. Runt 2-3 so borjar jag jobba igen, idag so satte jag ihop stuprannor fran taken till vatten tankar, det aer lite som att bygga kulbanan po dagis. Sen vid 4 slapper vi ut korna po bete i en timme, efter det so matar vi djuren igen. Sen efter middagen so stanger vi in alla kycklingar. Det aer inte so speciellt jobbigt, men att gora det i 35 grader i stekande sol, jeeez man aer trott po kvallarna. Och varan v'a'rd, han kan valdigt mycket om allt haer, men han aer en javla idiot. Man far aldrig saga nagot imot han och han behandlar alla kvinnor som skit. T ex naer en av de tyska tjejerna vill prova att klattra upp i palm han skrek, "Go do something girls are supposed to do." Och han skriker shut up till sin fru hela tiden. Och idag hade tjejerna gjort pizza, och do vagrade han aeta eftersom det aer inte mat han aer vann med och tanker banne mig inte prova nagot nytt. Och han gar garna runt och hackar po allt de tyska tjejerna gor och aven hans fru. Det vore kul om mamma vore haer, haha. Hon hade med 100% sannolikhet slagigt han i ansiktet och kn'a'at han mellan benen. Och alltid nar han ska visa nagot jag ska gora so gar han runt och mummlar/svaer, och vander bort huvvet nar han pratar som man aldrig hor vad han sager. Det var en kille haer innan mig och han blev uttskickad for han hade en annan asikt an var v'a'rd. Sa ja, jag sager inte imot, men jag tar inte at mig nar han gnaller po mig. Han aer so skum att jag faktiskt tycker det aer roligt. Jag brukar harma han och gnalla po tjejerna, och do tar de ut alla sina agritioner po mig. :D


Kommentarer
Postat av: Eva Johnson

Du får mej att verka väldigt aggressiv och vara en slagskämpe, det stämmer inte. Men jag kan säga ifrån om det behövs. Hur länge ska du vara på den här farmen?

Kram Ma

2009-10-27 @ 15:24:30
Postat av: Filip

Kul att du har det super Bosse!

Klarar dig själv - impressed!



Vill veta hur det känns tillsammans med tjejerna?

Du är ju singel och ute på äventyr långt bort.. men det kanske är tomt på den fronten där borta??? ;)



Hare!



Juste - Bajen är sist nu.. AIK leder och möter 2:an Göteborg om guldet i sista omgången. DIF, Bajen , Örgryte slåss om kvalplatsen. Två av dem Tre åker ner. DIF har Helsingborg (Henkes avslutningsmatch) kvar + Kalmar. Bajen har lättaste motståndet kvar även om alla lag är svåra för ett lag som ligger sist. Enda roblemet är att Bajen har en poäng mindre än både DIF och Örgryte. Plus att man torskade 1-2 mot AIK i söndags.....

Min känsla säger DIF och HIF i superettan nästa år. på en grusplan nära dig. kanske på ingarö ip

2009-10-27 @ 16:48:49
Postat av: anton

haha kulbanan! jag vet precis vad du snackar om. Din värd låter sjukt nice. Ska försöka sträva mot att bli lite mer som han, en sannn respektabel gentleman helt enkelt. det bästa han gjort var ändå rävungen. man vill fan slå ihjäl honom, och då har man bara läst vad du skrivit, inte träffat honom IRL. haha

2009-11-02 @ 12:51:57
Postat av: kjelle

Yo! haha låter som att du har det fetttt där borta!!! synd att facebook började lagga sönder idag. hör av dig mera!



SÖDRA EVLINGE FOR LIFE

2009-11-04 @ 00:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0