chillar i bangkok

skulle tydligen inte mellanlanda i singapore. har 20 min tills jag ska po nasta flyg, har atit vorullar och frierrade rakor bara for att passa po nu nar jag e i thailand. men quants aer nicee, alla har egen skarm och man kan valja massa tv serier och flmer, har kolla igeenom massa flight of the concords, sen har det lite vardelosa spel, han som sitter brevid mig ser precis ut som deennis andersson nar han hade longt har. desutom har nitendo ds och sitter och pumpar zelda. gtg, skriver kanske fron brisbane.

Kommentarer
Postat av: Rulltorpeden

haha vadå ser ut dom mig? kan tänka mej att det är heeeelt olikt

2009-09-11 @ 14:46:40
Postat av: Eva

Det var alltså byte i Bangkok i stället då. Kollade hur stor tidsskillnad det är. Brisbane är 10 timmar före.

2009-09-11 @ 14:57:58
Postat av: christine

akta dig för lady-boys!!!

2009-09-22 @ 19:26:03
Postat av: Åsa Lundstedt

Gillar om det du skrev! Trevligt att se lite nyttiga grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-09-28 @ 10:47:14
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0