Chillar i sydney

so, har en bra datorn nu. Den i bangkok fick man anvanda hela sin kroppstyng for varje bokstav. Och dennis han var as lik dig. Och mama det aer 8 timmars tids skillnad, klockan i sverige aer 23.10 och har 7.10. Ska med ett plan kl 8 till brisbane, se om jag orkar ta mig till byron bay ikvall. Och den daer boken du kopte mamma, den var skriven av pensionarer och skriven for pensionerer.  Det stog bl a att man skulle unvika att lifta, kanner att jag verkligen moste lifta nu. Det var lite kul nar jag klev av planet har och skulle hitta till planet till brisbane, alla bara lurade mig hela tiden, jag var nere och okte tunnelbana och grejer. Var nu 29 timmar sen jag lamna arlanda, och det borjar markas, jag luktar svett. Nice. En grej som var kul aer attt man for son har lappa po flyget so ska man skriva i nar man aker och so, sen var det en froga som stog "vilken adress ska du bo po?" ja? har ingen anning, so froga jag flygvardinnan om jag skulle lamna den blank, do sa han att do tar dom in dig po ett rum for intejuv. Do tankte jag driekt po gunvall larsson som spoar en for man inte tanker saga vart man ska bo. Men jag skrev "Hotels in brisbane." Och det vad tydligen bra i sakerhetskontrollen, ingen sa not alls. En sak till innan jag drar, indier borde stanna hemma dom har bildat ko vid varje sakerhetskontroll hitilst, en hel familj som hade for stora vaskor for att scanna vid handbagarerst. so dom var tvungna att packa upp allt och holla po krongla, sen var det non tjock inder som hade metal po sin byxor so han skulle strippa men han vill inte so fick dom sto och broka en stund. gtg

Kommentarer
Postat av: Eva

Äntligen framme då. Tidsskillnaden fick jag från googles?? Men du vet som är där.



Fortsättning följer från luffaren.

2009-09-12 @ 08:08:30
Postat av: Milla

haha det låter som att du redan fått uppleva mer galna saker än vad som händer i trista sverige under ett helt år! :D Fortsätt så! Och fortsätt uppdatera mkt, kul att läsa :)

2009-09-12 @ 13:49:48
URL: http://millx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0