Inte mycket kvar tid i sverige

Så, åker torsdag kl 18. Mellanlandar i london, singapore och sydney. Landar i Brisbane lördag morgon. Vad jag ska göra när jag landar? Ingen aning, efter 30h flygning så kommer jag nog va rätt mör. Så nu har jag svarat på lite frågor som jag har svarat på säkert 200 gånger senaste dagarna. Och tack ni som kom i lördags och festade, alla i hela området hade hört oss. En rolig sak till, min mamma tycker min kompisar är psykiskt störda baserat på kommentarerna:D Hon ser inte ironin i att krasha med planet när jag flyger 9/11. Tur att man inte är lika gammal som henne, och det hade ju vart konstigt, att vara lika gammal som sin mamma. Kommer säkert skirva nåt imorgon och kommer va sjukt nervös.

Kommentarer
Postat av: christine

Sorry couldnt make it, till din fest... men hoppas iaf att du får det jäkligt skoj i Australien. Vem vet... kanske kommer och hälsar på dig nästa år om inte du hunnit dra hem innan dess :P

Önskar dig en säker flytur, åk dit hel och kom hem hel :)

2009-09-09 @ 01:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0