Lordag

Har bytt hostel till ett daer man for gratis middag om man koper en ol. Jag bor med 2 svenskor och 2 tyskar som jag hade traffat innan, och en tjej fron korea. Senaste tiden har jag surfat ratt myket, men jag blir so troett, idag so var det perfekta vagor, och jag var nere fran typ9-11 sen gick jag hem och at lunch och sen sov jag 2 h, sen har jag surfat hela eftermiddagen. Men nu vill jag bara ata och sova. Ska snart ata nuddlar, men sen ikvall ska vi ata kangru, en av svenskorna har fatt nat recept som vi ska prova. Jag funderar lite po att dra vidara, till nogon annan stad man kan surfa i. Jag for se vad som hander, moste nogon dag till nimbin, det aer en hippiestad en bit in i landet. Men jag aer so otaggad po sitta och aka buss. De har aven massa turer typ se valar och delfiner. Och mamma du undra hur jag gjorde med mat, frukost, lunch och alla mellanmal fixar jag har, och middag so brukar jag ata ute, de har monga billiga middagsstallen. Igar at jag "bruger + beer" for 30 kroner. Dom andra i mitt rum gick nyss till en fyr dar man kan se delfiner i solnedgangen. Men jag aer for trott for det, det tar typ 1 h att ga.  


Kommentarer
Postat av: kalle

Lite fotbolls info:

Göteborg - Hammarby 2 - 0

Djurgården vann och har samma poäng som bajern.



Vi hörs

Pappa

2009-09-21 @ 07:51:45
Postat av: Anna

Hej!

Hoppas du har det bra! Hur smakar kängaru? Var det gott? Vilken grej att se delfiner i solnedgången HÅLL DIG VAKEN!

Kram från Storesyrran

2009-09-21 @ 09:35:13
Postat av: Anna

Hej! Hoppas du har det bra. Hur smakar kängaru? Var det gott? häftigt att se delfiner i solnedgången- HÅLL DIG VAKEN!

Hälsa Kalle och Monika om du träffar dem!

Kram från syrran.

2009-09-21 @ 09:40:19
Postat av: kalle

mer fotbolls info:

Hammarby - Gais 1 - 2

Superettan närmare ??????



Pappa

2009-09-24 @ 07:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0