Sista natten

Okej allt jag gör nu är sista gången jag gör i sverige på väldigt länge. Blir sista middagen snart. Se om jag kan sova nåt sista natten eller om jag är för nervös. En sak jag lackar på är att jag inte hittar min "flygkudde" så när som sitter runt nacken, får väl köpa en ny imorgon. Jag pratade idag men en tjej som bodde granne med oss i roskilde jag tror hon skulle till australien i mars men jag fattade inte om det var bestämt, fattar inte norska så bra. Det vore ju as kul, sen säger milla att hon ska resa runt i asien och sen åka till australien. Har en känsla att hon kommer banga ur :P Men australien är ju så jävla stort det är ju inte direkt så man springer in i varandra. Nästa gång jag skirver så är jag nog i brisbane, eller det är ju massa mellanlandnigar så jag kanske skriver ifrån nån flygplats.

Kommentarer
Postat av: Hon som INTE bangar

jag säger bara - vi ses i oz till nyår!

2009-09-09 @ 21:45:53
URL: http://millx.blogg.se/
Postat av: Bosse

om du bangar så kommer jag kalla dig för bangarn för alltid

2009-09-10 @ 00:16:48
Postat av: ingen toffel!

tjeeee då! fan bosse, kommer kanske ner och hälsar på, allt beror helt på jobbet, skola osv osv bla bla bla!



hör av dig och ha det så jäääääävla bra.



ja, jag är riktigt jävla avundsjuk



/knegarN

2009-09-10 @ 16:13:55
URL: http://OSKEEEEEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0