Festar

Har surfade bara lite igor, i mondags var jag med 2 svenskar, en aussie, en tysk och en amerikan och spela non asdum version av olspelet, fast med rodvin, alla dakade eller spydde eller boda tva innan klockan 11. Var for bakis hela formiddagen sa jag pallade inte surfa forens eftermiddagen, men hade fortfarande ont i huvvet so det gick so dar. Igar skulle alla ta det lungt po kvallen, men so blev det inte. Satt och kroka med nogra fron i mondags, och en svensk kille fron vetlanda och lite norrman. Och dom skulle kopa ett hus har i byron, fan helt galna, dom ville att jag skulle va med och dela ocksa, aven fast jag var full insog jag att det var en dum ide. Och den dar tysken han so rolig nar han e full att jag skrattar so jag groter av att prata med han, nar han aer nykter so pratar han so bra engelska so man tror han aer fron usa eller not, men nar han e full so pratar han men jatte ljus rost, och sager 2/3 ord po tyska so ingen fattar nonting av han sager. Men idag aer det nykter iaf, vill verkligen vara pigg so jag surfa imorgon. Australiensare aer ganska kluriga att forsto, dom har sjukt mycket slang, en fras dom sager hela tiden aer, fair enough. Men det later mer som faeugh, jag fattade verkligen ingenting forsta ganger jag horde det. Idag skulle dom svenskar jag kanner har byta till nat annat hostel for man fick billig middag dar,jag vet inte om jag ska dra dit, kommer garanterat ha kul dar men det kommer bli mer festa an surfa. Stannar har den har natten iaf.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Lite info om fotbollen:

Hammarby - Örebro 0 - 1

Hammarby fast på kvalplats.



Vi hörs

Pappa

2009-09-16 @ 07:29:45
Postat av: Eva

Har skickat över några bilder från Bålsta på mailen. Fick adress av Lisa [email protected], Stämmer den?

Joel och jag åker till Kroatien på lördag och är borta 1 vecka.



Kram Ma

2009-09-16 @ 13:25:21
Postat av: Bosse

Min email aer [email protected]

2009-09-17 @ 10:09:28
Postat av: Eva

Hej!

Har mailat bilderna igen.

Hur äter du, lagar du mat eller? Är maten ok?



Kram Ma

2009-09-17 @ 14:42:42
Postat av: anton

!! TAGGAD! fan vad det verkar nice. vill ut o resa jag med nu på en gång! sliter här hemma med jobb och en ökande kyla. finns ingen tid över till något annat än att vänta på att få resa. helt perfekt med andra ord :/ aja ser fram emot nästa update! ha de bra faeiugh!

2009-09-17 @ 18:49:30
Postat av: Anna

Hälsa Kalle och Monika ifall du träffar dem!

Anna

2009-09-21 @ 09:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0