Framme i Sydney


Three sisters i blue mountains

Vattenfall i blue mountains

Jag under ett vattenfall

Solnedgang med nagra vanner


En regnig dag



Ja nu ar vi i sydney efter 12 dagar i blue mountains. Har bor vi med Sophies pappas vanner. Jatte skont att inte jobba och bara ta det lungt.

Nast aldsta sonen har tagigt med oss och surfat, valdigt kul. Och igar var vi pa nan skum isbar. Som en svensk skulle betala for att ga in i minus 15. Kanndes typ som att sta och vanta po bussen en januari morgon. Fast med cocktails.

Pa torsdag aker sophie till thailand och jag till cairns. Jag ska upp och kolla lite po barriarrevet. Sedan resa ner tilll brisbane, dar jag har min hembiljett.

Kommentarer
Postat av: Eva Johnson

Så fina bilder från blue mountains.

2010-04-04 @ 17:51:05
Postat av: Lisa

äh du kan gott och väl vara värd lite svensk kyla!!! Det är du värd!

2010-04-04 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0