HOOOOOOOOOOWS THAT?

Var och kolla cricket i lordags. SVINKUL. Var po en areana som tar lite over 10000 och aer varldens ottonde storsta stadium. Det var inte 5 dagars cricket utan det var 20-20, betyder att dom kastar 120 bollar var och laget som slar behover inte spela safe hela tiden utan bara slaskar po. Det var victoria mot new south wales och vic lag under bra lange men vanda po slutet. Jag hade sjukt kul, sjukt bra stammning, fyverkerier varje gang dom slog upp bollen po laktaren, snygga cheerleader och jag drack ol. Har massa bra bilder att ladda upp sen, men kan inte ladda upp po bibloteket. Har bilder fran cricketen, nyar och har en tjejkompis som ser precis ut som mitt syskonbarn minna.

hum mer nyheter do.. jobbar po med landskapningen, idag so fyllde jag skottkarror med jord i 7 timmar i strack. Skoj. Det var bra mycket roligare att slo sonder betonggolv med en stor slagga.

Och jag hade en perfekt kvall for nogra dagar sen. Jag hittade en bottle shop som hade typ 300 olika sorters ol, och dar hitta jag min alskling newcastle brown ale, fick sen en snus av en svensk kille. Blir knappast battre en so.

Kommentarer
Postat av: Antares

We're now suffering/enjoying the coldest weather for decades in Sweden. This morning we recorded 18 below zero, which is bitterly cold for people in the southern part of the country who aren't used to this environment. Skiing conditions are excellent though. Enjoy your cricket and warm weather and come back to us along with the migrating birds and our rising sun in the northern hemisphere.

2010-01-05 @ 09:36:30
Postat av: Anna

Kul att gå på saker man aldrig gjort förr.

Vi har varit i Kläppen och åkt slalom det var vissa dagar 30 minus och solsken.

Kul att se fler bilder när du har möjlighet att få ut dem..

Kram från Anna

2010-01-10 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0