21!

Ja nu nar jag en mycket mogen man i sina basta ar. Jag har varit ute den haer eftermiddag och ridiiigt en lite tur i skogen, tjjjjjjevligt sallskap och bra vader. Valdiiit schkjjoent. Ska sedan dricka lite chardonnay i sol nedgangen efter jag har hamta ungarna pa dagis. Jag kanner mig sa otroligt vuxen.

Nej men po riktigt so har jag ridigt, ja borjar bli grym. Forsoker hitta nan slags balans nar man rider snabbt utan att krossa pungen.

Ar kvar po farmen, som ligger i ostra delen av victoria. Men pa fredag sa drar jag mot sydney, inte hela vagen till sydney. Ska till ett stalle som heter Moruya och jobba pa en annan farm. Ligger precis vid stranden sa det ska bli skont.

Garden vi ar po nu foder de upp tjurar som de saljer for att avla pa. Och just nu sa ar alla kor hoggravida och kan foda nar som. En kalv har reda kommit ut, so det ar spannande.

tack o hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen!

Systerdotter på 8 år undrar om du ska med till stallet i sommar.

2010-03-01 @ 13:45:05
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen!!!

2010-03-01 @ 13:46:52
Postat av: Eva Johnson

Grattis! Du kanske blir bundu när du blir stor. Du får ju bra träning.

2010-03-01 @ 15:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0