Brisbane igen.

Skulle dela bensin pengar med en kille jag traffa i airlie. En timme innan vi skulle aka sa drog sig han ur. Jag vantade i en och halv dag i airlie bara pa han, sa smatt lack liftade jag ut till motorvagen och tankt att jag skulle lifta halva vagen och stanna over natten i rockhamton och sen forstatta. Men jag hade fett tur och kom med en lastbil som skulle hela vagen till brisbane i en korning. Sa jag liftade ner 110 mil.

Grymt sen traffa jag nick som jag larde kanna 7 manader sen nar jag hade precis borjat backpacka. Sen gick vi po rugby, det var derby sa det var 40,000 pers, var valdigt kul.

Har handlat lite tjocktrojer infor sverige. Kommer ju vara anning kallare dar.

Ses snart, hare g'o'tt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0